Wil je een artikel (terug)sturen?


Zie onder het formulier de reclamatie- en retourvoorwaarden.

Retouraanvraag

Vul onderstaande velden in voor het aanvragen van een retournummer.

Naam
Na ontvangst van de aanvraag sturen wij op werkdagen binnen 24 uur een retournummer per e-mail.


Reclamatie- en retourvoorwaarden

1. Reclamatietermijn
De ontvanger dient het geleverde onmiddellijk na de levering te controleren op eventuele afwijkingen met de opdrachtbevestiging. Afwijkingen kunnen telefonisch, per -email of via onderstaande formulier gemeld worden uiterlijk 5 werkdagen na de afleverdatum. In overleg met het salesteam wordt gekeken naar een oplossing om te zorgen dat de levering conform opdracht wordt uitgevoerd. Is er binnen 5 dagen geen reclamatie ontvangen dan is het geleverde als volgens opdracht door de klant aanvaard.

2. Beschadigde artikel bij ontvangst
Reclamaties zijn geldig voor zover de verpakking van de zaken nog in de oorspronkelijke en onbeschadigde staat verkeert. Zijn artikelen bij aankomst waarneembaar beschadigd, dan stellen wij hiervoor de vervoerder aansprakelijk. Wij moeten dit binnen 24 uur na aflevering melding van doen, dus verzoek ons hiervan binnen dezelfde termijn op de hoogte te brengen.

3. Verkeerd besteld
Onder voorwaarden worden geleverde zaken teruggenomen. De artikelen moeten dan ongebruikt/onbeschadigd in de oorspronkelijke verpakking retour komen. Deze worden retourgenomen tot 30dagen na leveringsdatum. Speciaal voor opdrachtgever bestelde zaken worden in geen geval retourgenomen.

4. Defect item
Heeft u een defect artikel en wilt u dit laten nakijken of reclameren onder garantie, dan dient u de retour aan te melden. Na ontvangst van het artikel wordt door de serviceafdeling gekeken of deze gerepareerd kan worden of onder garantie wordt vervangen.

4. Retournummer
Defecte of incorrect geleverde artikelen kunnen uitsluitend worden geretourneerd, na overleg met het salesteam. Vul onderstaand formulier in of bel met 0315-257267. Je ontvangt vanuit het salesteam een retournummer, zodat de zending bekend is. Indien de zending niet is aangemeld, kan deze worden geweigerd.

5. Afhandeling
Na ontvangst van een retour wordt binnen 5 werkdagen door onze serviceafdeling beoordeeld of deze voldoet aan gestelde voorwaarden en ontvang je een terugkoppeling over de afhandeling en eventuele compensatie of kosten.

Vragen en of opmerkingen over een bestelling of defect?
Neem contact op met sales@innomotion.eu of bel 0315-257267.